Ordlysten – om medier, språk og mediespråk

05/05/2009

Nominasjon: Månedens tittel i mai

Filed under: Årets tittel — Ingeborg Volan @ 19:41
Tags: , , , , ,

Vi stevner videre i fin fart, og åpner for å nominere Norges beste nett-tittel i mai. Hva gjør man ikke i kampen for bedre nettskriving?

I kjent stil gjentar Ordlysten framgangsmåten for nominasjon:

1. Registrer deg på Delicious

2. Bokmerk saken du vil nominere med taggen “åretstittel” (i ett ord)

3. Den dukker opp i min RSS-leser og blir med på konkurransen.

Alternativ for papir- og forsidetitler: Ta en skjermdump eller bilde, last opp til Twitpic eller annen tjeneste og følg Delicious-prosedyren.

Og de nominerte er… (oppdateres fortløpende):

2 kommentarer »

  1. Må vel si at jeg var svak for Sand og leire under. Men ikke for å kuppe tråden, men jeg fikk ikke notatene fra kurset på Rena for bibliotekspersonell. Er det mulig å få det tilsendt?

    Kommentar av Andreas Kolle — 06/05/2009 @ 08:27 | Svar

  2. Andreas: Skal titte i mine dype gjemmer og se om jeg finner dem, jeg. Sender deg mail i morgen!🙂

    Kommentar av Ingeborg Volan — 06/05/2009 @ 21:33 | Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

